V posledních dnech konečně panuje správně horké počasí pro poflakování se na koupališti nebo u rybníka (pro šťastnější z nás u moře) a celkové nicnedělání. Jenže co když zjistíte, že vaše tělo v plavkách nevypadá tak báječně, jak jste si představovali? Možná ještě není pozdě pustit se do nějakého sportu, abyste sezónu dotáhli ve formě.
Výrobci sportovního oblečení a majitelé posiloven dobře vědí, že teprve nyní v létě se na odhalených tělech ukážou všechny dosud neviditelné faldy a nemilosrdně útočí.

Rychlost versus síla, červená versus modrá. Ano, milí obchodníci, udělejte to taky tak: jen nechte své zákazníky, ať sami napíšou, co si u vás koupí…

Adidas pro propagaci svého zboží využil mladou hvězdičku Selenu Gomez a pod fotografií se hned strhla živá diskuse mezi fanoušky a odpůrci této mladé dámy. Máte také po ruce nějaké populární mládě? Nestyďte se a nabídněte mu „brigošku“ právě u vás!

Tahle fotka je účinná hned dvojnásobně: Nejprve se podívejte na trenéry, na sebe, na trenéry a zase na sebe. Taky máte chuť se zapsat na jejich lekce? Kromě nevyřčeného slibu, že budete vypadat stejně jako oni navíc láká i fakt, že s takovými svaly to asi budou vážně profíci…

Je to náhoda, že zrovna v létě Jordan spouští novou sérii svých sportovních botek s neodolatelným retro designem?

Vztahový status: Běžec. Nike sází na tichá letní rána, kdy na světě není nic, jen vy, probouzející se slunce a běh. Poetika reklamy evidentně zabírá.

Nike pro změnu nostalgický. Jak se měnily tretry v běhu desetiletí a jak vypadají dnes? Nostalgii a zpětný pohled do minulosti jejich oblíbené značky – to skalní fanoušci vždycky ocení.
Publikováno: Pondělí, 22 Červenec, 2013 autorem Facemag.cz