Facebook magazínFacebook magazín | FaceMag.cz

Testuje Facebook nový, levnější typ reklamy?

Někteří uživatelé na Facebooku si všimli nového typu reklamy v newsfeedu. V čem je jiný a proč bude pravděpodobně levnější, než současné druhy inzerce na Facebooku?

Or Fialkov ze společnosti Fialkov Design se podělil o screenshot, který ukazuje na nový druh reklamy. Co je na ní tak jiné? Jak si můžete všimnout, nová reklama neumožňuje udělit Like nebo napsat komentář.

Facebook zkouší nový, levnější typ reklamy

Jak si můžete všimnout v levém spodním rohu, nový druh reklamy umožňuje jen její sdílení…

Or Fialkov k tomu napsal, že veškerá kliknutí namíří uživatele rovnou na webovou stránku společnosti a ne na komentáře nebo Like. Díky tomu, že se eliminovaly kliky, nevedoucí na webovou stránku, klesla cena CPA (cena za přírůstek) z 27 dolarů na 14.

Tento typ reklamy není vhodný pro každého, protože neumožňuje na Facebooku tolik žádoucí interakci fanoušků se značkou. Pokud ale hledáte levnější reklamu a máte profesionálně zvládnuté webovky, kam je potřebujete nalákat, tohle může být to pravé pro vás.

Setkali jste se již s touto „neinteraktivní“ reklamou? Hodláte ji na své stránce využít?

Zdroj: http://allfacebook.com/page-post-link-ads-no-likes-comments_b127113

Publikováno: Sobota, 23 Listopad, 2013 autorem Facemag.cz