Facebook magazínFacebook magazín | FaceMag.cz

Soutěže v Timeline vystřelují engagement do nebes

Když Facebook změnil pravidla a umožnil podnikům a značkám pořádat soutěže v Timeline za pomocí sdílení, palců nahoru a komentářů coby způsobu, jak určit vítěze, mnozí předpovídali konec vývojářů, zaměřených právě na soutěžní aplikace pro Facebook. To se nestalo, ale soutěže v Timeline přesto zásadně změnily soutěžní prostředí na Facebooku. Ukázalo se, že velmi výrazně zvyšují engagement – zapojení a aktivitu příznivců – pořadatelské stránky.

Evropsko-asijská agentura pro sociální média KRDS vytvořila infografiku, která prezentuje zajímavé výsledky jejich výzkumu. KRDS zkoumala celkem padesát stránek značek a zjišťovala, jak se pořádání soutěží v Timeline odrazí na jejich engagementu.

Výsledky jsou pozoruhodné: průměrně se zvýšila míra zpětné vazby od fanoušků stránky 68x, přičemž nejvíc se zvýšila 600x a nejméně 3,5x. Míra sdílení se průměrně zvýšila 126x, tato hodnota ale zahrnuje maximální zvýšení 1858x i minimální 0,42x.

A celkový výsledek výzkumu? KRDS zjistila, že se engagement stránek v průměru zvýšil o nádherných 683 %. Nestojí soutěže v Timeline konečně za zkoušku?

Soutěže v Timeline výrazně podporují engagement na stránkách Facebooku

Uspořádání jednoduché soutěže v Timeline vaší stránky, založené třeba na komentářích nebo udělení palce nahoru, může velmi příjemně zvýšit zapojení uživatelů do dění kolem vaší stránky.

Zdroj: http://wearesocialmedia.gr/timeline-contests-the-engagement-booster/

Publikováno: Čtvrtek, 31 Říjen, 2013 autorem Facemag.cz