Facebook magazínFacebook magazín | FaceMag.cz

Restaurace na Facebooku? Proč ne!

Kdo není na Facebooku, jako by nežil – věta, kterou snad každý z nás alespoň jednou slyšel. Naše otázka teď zní, a není to pravda? Díky této obrovské sociální síti alespoň mají šanci menší podniky a předně i restaurace, o kterých se tu dnes budeme bavit.

Jste hrdým majitelem restaurace, který hledá novou inspiraci a nové kanály, jak získat více zákazníků? V tomto vám dokážeme poradit. Stačí být trošku sociální. Zřejmě si to nemyslíte, ale jídlo je jedno z nejoblíběnějších témat na Facebooku (a zároveň i na Instagramu, ale to je vedlejší). Řada restaurací již pochopila, že pokud chtějí v současném světě přežít, musí být na Facebooku. My se dnes podíváme na několik tipů, jak vést úspěšnou facebookovou stránku takové typické restaurace. A navíc se i dozvíte, kde je kvalitní Steak house Praha. Jdeme tedy na to!

facefood-bar1

#food

Zkuste nejdříve zapřemýšlet, koho chcete do restaurace dostat. Jsou to mladí lidé? Postujte na Facebook fotky luxusního jídla. Ukazujte, co všechno si u vás mohou objednat. Udělejte si z Facebooku druhý jídelní lístek. Protože, když už k vám někdo přijde, tak většinou jídlo vidí poprvé, když ho dostane na stůl. Takhle ho alespoň připravíte a navíc, následně ho může okomentovat popřípadě zasdílet svým kamarádům.

436176f74f17572c0125d6d53221fff0

Postujte na Facebook jen ty nejlepší fotky s vaším jídlem

Především pomyslete trošku na kvalitu. Neznamená to, že teďka půjdete a začnete ze své staré Nokie fotit jídlo, které vyjde z kuchyně. Vybírejte opravdu hezké a reprezentativní kousky. Následně k tomu vymyslete trefný popisek (příklad – #Nedělní Brunch Praha) a je to!

Komunikujte s lidmi

Facebook může být zároveň dokonalým komunikačním prostředkem mezi vámi a vašemi klienty. Buďte vstřícní a příjemní. Když už se vás na něco zeptají, odpovězte jim. Poděkujte za každou reakci, kterou vám na stránce zanechají. Popřípadě, když sami postnou nějakou fotku z vaší restaurace, zasdílejte nebo okomentujte ji!

Děje se u vás něco důležitého, dejte o tom vědět

Když jsou svátky či dovolená, měli byste o tom dát vědět nejen na dveře vaší restaurace, ale právě i na sociální sítě. Tam máte i větší pravděpodobnost, že si to někdo přečte. Navíc, můžete svým fanouškům i říci, že máte třeba nového kuchaře nebo novou sexy číšnici.

Bez názvu-3

Dejte vědět o své restauraci na Facebooku

Nebo napište na Facebook i o tom, že někdo u vás uspořádal hostinu. Jen pro inspiraci nazvěte střeba album Svatební hostina Praha a je to! Máte o dalších pár fanoušků/liků navíc. Totéž lze třeba udělat u situace narozeninových oslav. Když si u vás nějaký oslavenec rozhodne udělat párty, domluvte se s jeho známými a popřejte mu i na sociální síti. Vytvořte album plné fotek, nazvěte ho třeba “Oslava narozenin Praha” a opět, spojíte příjemné s užitečným a naberete hrst nových fanoušků.

Závěrem jen dodám – pokud tedy máte tu restauraci na Facebooku, ničeho se nebojte. Chcete být přeci lepší než vaše konkurence, buďte ještě více originálnější a vtipnější. Buďte třeba jako tato Restaurace Praha 4. Buďte sociální!

Publikováno: Sobota, 11 Červenec, 2015 autorem Facemag.cz