Facebook magazínFacebook magazín | FaceMag.cz

Reklamy na Facebooku podle Vaší historie

Facebook se opět přizpůsobuje inzerentům. Jistě jste si všimli, že reklamy na Facebooku jsou zacílené podle informací z Vašeho profilu. Jako inzerent si můžete nastavit, že chcete, aby se Vaše reklamy zobrazovaly například pouze mužům mezi 25-34 lety z Prahy se zájmem o kávu, nebo třeba pouze ženám mezi 18-24 z Ostravy se zájmem o kosmetiku. Nově bude Facebook cílit reklamy také podle historie Vašich sdílených odkazů na Facebooku.

Jakmile totiž sdílíte nějaký odkaz, Facebook automaticky předpokládá, že jde o oblast Vašeho zájmu. Stejně tak Vašich přátel, kteří kliknou na „líbí se mi“.

Novinku spolu s avizovanou přeměnou „Staňte se fanouškem“ na „Líbí se mi“ (která byla právě spuštěna), by měl Facebook oficiálně oznámit na středeční konferenci F8 v San Franciscu. Obě novinky jsou dalším vstřícným krokem směrem k inzerentům, které jim tak mají zajistit lepší konverze a návratnost vložených prostředků.

Publikováno: Pondělí, 19 Duben, 2010 autorem Facemag.cz
Komentáře
    • Cílení na FB je super. Mám tam reklamu na FB stránku a konverze na Fanoušky je kolem 70% !!!