Facebook magazínFacebook magazín | FaceMag.cz

Reklama v newsfeedu boduje: Má 49x více kliknutí než reklama v pravém sloupečku a za 45% ceny

Retargetingový gigant AdRoll provedl průzkum, z něhož vyplynuly některé fascinující poznatky o reklamě na Facebooku. Tento typ reklamy byl doposud inzerenty možná poněkud podceňován, ale výsledky hovoří za vše.

Reklama, umístěná přímo v newsfeedu Facebooku dostane 21x více kliknutí než standardní retargetingová reklama na jiném webu a neuvěřitelný 49násobek kliknutí na reklamu v pravém sloupci.

Co je to reklama v newsfeedu a čím je zvláštní?

Reklama newsfeedu se objevuje, jak již její název napovídá, přímo ve feedu uživatele. Inzerent ji zadává prostřednictvím služby Ad Exchange, a je zamířena na lidi, kteří už kdysi stránku inzerenta navštívili. Reklama v newsfeedu je větší než ta v pravém sloupci a i kvalitativně je dost jiná. Čím?

Reklama v newsfeedu je sice programově prodávána přes Ad Exchange, díky jejímu umístění na sociální síti Facebook a specifickým úpravám je ale zároveň samostatnou entitou, která nasála vše podstatné, co lidi na Facebook táhne. Reklamu ve feedu můžete komentovat, sdílet nebo jí dát like. Nejlepší reklamy mají potenciál stát se virálem a tak těžit ze všech jeho výhod.

A navíc – Facebook prodává jen jednu reklamu na uživatele a den.

Kombinace všech těchto faktorů vede k číslům a hodnotám, které se v dnešním vysoce konkurenčním světě jen tak nevidí. 49násobek kliknutí na reklamu v pravém sloupci a 21násobek kliknutí na reklamu na jiném webu také znamená, že na reklamu v newsfeedu vynaložíte o 79% méně financí než na reklamu na webu a o 55% méně financí než na reklamu na Facebooku v pravém sloupci.

Facebooku se zkrátka podařilo spojit dva velké fenomény poslední doby a vytvořit zcela nový svět reklamy.

Zdroj: http://goo.gl/9TXqz

Publikováno: Sobota, 29 Červen, 2013 autorem Facemag.cz
Doporučujeme
Facemag na Facebooku
Přečetl jsi fakt všechno?
Aktivita
Další parádní weby