ShopIgniter, PMD (Preferred Marketing Developer) Facebooku, zveřejnil zajímavý průzkum. Ten říká, že placená reklama na Facebooku zvyšuje počet virálních a organických zobrazení o neskutečných 200 %.
Studie zkoumala více než 2 000 postů na Facebooku z prvního a druhého čtvrtletí. Posty se dohromady mohou pochlubit celkovým počtem více než dvou miliard zobrazení. Prokázalo se, že reklama na Facebooku si co do výkonu v ničem nezadá s takovými giganty, jako je třeba Google. Facebook se tak stává cenově nejefektivnějším kanálem pro reklamu.

Graf znázorňuje rozdíl mezi počty zobrazení na základě toho, má-li post zaplacenou reklamu (zelený sloupec) nebo ne (modrý sloupec). Výhody placené inzerce na Facebooku jsou zjevné.
Co si z výzkumu můžeme vzít? Určitě informaci, že placená reklama zvyšuje nejen dosah postu a potažmo stránky, ale i počet zobrazení o úžasných 200 %. Zajímavý je také fakt, že více než 51% interakcí proběhlo na mobilních telefonech.
Přesvědčil vás výzkum o důležitosti reklamy na Facebooku?
Zdroj: http://wearesocialmedia.gr/facebook-ads-increase-impressions-by-200-percent/
Publikováno: Pátek, 18 Říjen, 2013 autorem Facemag.cz