Facebook magazínFacebook magazín | FaceMag.cz

Reklama na Facebooku zvyšuje počet zobrazení o 200 %

ShopIgniter, PMD (Preferred Marketing Developer) Facebooku, zveřejnil zajímavý průzkum. Ten říká, že placená reklama na Facebooku zvyšuje počet virálních a organických zobrazení o neskutečných 200 %.

Studie zkoumala více než 2 000 postů na Facebooku z prvního a druhého čtvrtletí. Posty se dohromady mohou pochlubit celkovým počtem více než dvou miliard zobrazení. Prokázalo se, že reklama na Facebooku si co do výkonu v ničem nezadá s takovými giganty, jako je třeba Google. Facebook se tak stává cenově nejefektivnějším kanálem pro reklamu.

Placená reklama na Facebooku má velký vliv na počet zobrazení postu

Graf znázorňuje rozdíl mezi počty zobrazení na základě toho, má-li post zaplacenou reklamu (zelený sloupec) nebo ne (modrý sloupec). Výhody placené inzerce na Facebooku jsou zjevné.

Co si z výzkumu můžeme vzít? Určitě informaci, že placená reklama zvyšuje nejen dosah postu a potažmo stránky, ale i počet zobrazení o úžasných 200 %. Zajímavý je také fakt, že více než 51% interakcí proběhlo na mobilních telefonech.

Přesvědčil vás výzkum o důležitosti reklamy na Facebooku?

Zdroj: http://wearesocialmedia.gr/facebook-ads-increase-impressions-by-200-percent/

Publikováno: Pátek, 18 Říjen, 2013 autorem Facemag.cz