Facebook magazínFacebook magazín | FaceMag.cz

Propagujte vaše produkty a služby s úspěchem

Způsoby propagace a reklamních kampaní se vyvíjejí ruku v ruce s technickými možnostmi, které pro ně můžete využít. Ve většině případů už osobní prezentace výrobků nebo nabízených služeb není o osobních kontaktech a osobním jednání s možnými zákazníky. A propagační akce, jaké vídáme v obchodních řetězcích, jsou sice na nové produkty, ovšem s nízkou garancí toho, že oslovený zákazník se pro prezentovaný výrobek nebo službu rozhodne. Proto se do popředí zájmu prodejců a podnikatelů dostává atraktivní forma marketingové prezentace za využití služeb elektronických médií. A v prvé řadě internetu a služeb, které jsou s internetem spjaté.

Oslovte konkrétní adresáty

Kromě přímé propagace na internetových stránkách se jako atraktivní způsob prezentace služeb a výrobků jeví Email marketing. V podstatě jde o propagaci produktů a poskytovaných služeb formou oslovování konkrétních adresátů prostřednictvím emailu. Pokud tedy máte zájem o propagaci vašich produktů, o zvýšení prodejnosti výrobků, nebo o oslovení co nejširšího počtu potencionálních zákazníků, pak je tzv. emailing tím řešením, které vám k dosažení těchto cílů může dopomoci.

Podrobné informace o mailingu

S principy fungování emailingu se snadno a komplexně seznámíte na internetových stránkách Chci-Emailing.eu. A můžete přímo využít i nabídky, které tento internetový portál pro své zákazníky nabízí. Výhodou využití emailingu je skutečnost, že oslovovaní nejsou adresáti pouze v tuzemsku. V obsáhlé a průběžně aktualizované databázi emailových adres jsou totiž i kontakty zahraniční, což opět formu propagace prostřednictvím mailingu ve srovnání s jinými způsoby zvýhodňuje. A propagovat můžete produkty různého druhu, od samotných výrobků až po nejrůznější služby.

Buďte úspěšní

Forma oslovování potencionálních zákazníků formou emailového marketingu vám tak zajistí vysokou návratnost vaší investice. Vždyť emailing není jen prosté rozeslání nabídky na emailové adresy. Součástí emailingu je i sofistikovaná zpětná vazba. Analyzuje se úspěšnost a procento zobrazené reklamy jednotlivými adresáty. A v případě, že v první vlně kontaktování adresátů není dosažený odpovídající rating, jsou adresáti obesílání opakovaně. Do okamžiku, kdy procento „úspěšnosti“ přesáhne 10% z celkového počtu odeslaných nabídek. A minimální počet adresátů, kteří obdrží vaši prezentaci nebo nabídku, je 50 000.

Bohatá nabídka

Coby zájemci o propagaci výrobků a služeb formou emailingu máte k dispozici již řadu předpřipravených balíčků nabídek, které mohou být individuálně uzpůsobeny vašim požadavkům. Abyste si prakticky mohli ověřit, jak tato služba funguje, nebo jaká je potencionální úspěšnost právě vaší představy propagace, máte možnost využít tzv. testovací kampaň. Prakticky si tak ověříte, zda se vám mailingová kampaň vyplatí.

Pokud vás tedy tato forma prezentace nebo nabídky zaujala, navštivte internetové stránky http://www.chci-emailing.eu, kde získáte ucelené informace a můžete ihned využít nabízené služby.

Publikováno: Pondělí, 7 Duben, 2014 autorem Facemag.cz
Doporučujeme
Facemag na Facebooku
Přečetl jsi fakt všechno?
Aktivita
Další parádní weby