Facebook magazínFacebook magazín | FaceMag.cz

Pročítáním aktuálních novinek lidé tráví na Facebooku nejvíce času – zaměřte svou reklamu právě tam!

Minulý týden vydala společnost comScore studii, která ukazuje, jak lidé tráví svůj čas na Facebooku. Nejvíce času, asi 27 % věnují pročítání aktuálních novinek v News Feedu, 21 % času stráví prohlížením profilů ostatních uživatelů, 17 % prohlížením fotografií a jen 10 % hraním her a používáním aplikací. Tato čísla jsou zajímavá především pro společnosti, které chtějí svou reklamou masově působit na uživatele Facebooku.

Do průzkumu byly zahrnuty dva miliony amerických uživatelů, což rozhodně není zanedbatelný vzorek. Pro marketéry to znamená jediné: místo nákladného vývoje nových aplikací by se měli více zaměřit na psaní příspěvků na zeď. Pokud budou jejich příspěvky natolik zajímavé a zábavné, že je budou lidé dál sdílet, tím lépe. Publikovat by se mělo nejméně jednou za den. Jak už jsme vás nedávno informovali, díky Edgeranku není jednoduché dostat se do News Feedu svých fanoušků, proto se snažte, aby vaše příspěvky byly co nejpoutavější.

Snažíte se na své potencionální zákazníky působit i prostřednictvím Facebooku, nebo jdou reklamy na sociálních sítích mimo vás?

Zdroj:

www.insidefacebook.com
www.lupa.cz

Publikováno: Středa, 3 Srpen, 2011 autorem Facemag.cz