Facebook magazínFacebook magazín | FaceMag.cz

Připravte se na Vánoce na mobilních telefonech!

Facebook už nějakou dobu sleduje nový trend, kdy se velká část uživatelů přesouvá z počítačů a laptopů na mobilní zařízení. Ani o Vánocích to nebude jinak – naopak, pokud se naučíte pár triků, jak upoutat mobilní uživatele Facebooku, můžete na tom dokonce slušně vydělat.

Facebook sám uvádí, že jen ve spojených státech se k mobilní verzi Facebooku denně připojí 128 milionů uživatelů a průměrně takový uživatel zkontroluje Facebook čtrnáctkrát denně. U nás v Čechách s tak ohromujícími ciframi počítat nemůžeme, přesto ale mobilní uživatelé Facebooku představují velký potenciál.

Jak je přilákat?

Optimalizujte svůj newsfeed

Příspěvky s velkými obrázky vždy upoutají pozornost snáze než prostý text. Podobnou či ještě lepší službu vám prokážou zajímavá videa. Takové vtipné, profesionálně zvládnuté video v délce půl minuty až jedna minuta je totiž přesně tím pravým obsahem, který si znuděný uživatel pustí třeba ve frontě u kasy nebo při čekání na tramvaj.

Facebook na mobilech a jak jej využít během Vánoc

Základní pravidlo marketingu na Facebooku: Vraž tam obrázek!

Buďte svým zákazníkům nablízku díky propagaci mobilních aplikací

V roce 2013 se již tisíce podniků na Facebooku rozhodlo využít jeho mobilní verzi k propagaci vlastních mobilních aplikací. A výsledek? Miliony stažení těchto aplikací z Apple App Store nebo Google Play. Pokud i vy máte vytvořenou aplikaci pro váš podnik, nebojte se ji patřičně zpropagovat mezi vašimi uživateli na mobilech.

A pokud ji nemáte, popřemýšlejte o jejím vytvoření! Taková aplikace totiž zvládne spoustu zajímavých věcí:

  • Může informovat uživatele o slevách nebo akcích ve vašem obchodě
  • Herní aplikace může současným hráčům poskytnout nové, zajímavé a tematicky laděné úrovně
  • Hudební aplikace zase poskytnout písničky a melodie, inspirované blížícími se svátky.
Facebook na mobilech a Vánoce - jak přilákat další zákazníky

Dopřejte svým zákazníkům a fanouškům maximum – nabídněte jim vánočně laděné písničky, hry nebo speciální slevy…

Zkontaktujte stávající zákazníky a najděte nové pomocí custom audiences

Díky custom audiences můžete vytvářet specifické seznamy lidí, na které pak budete moci zacílit vaši novou reklamní kampaň. Tento poměrně nový nástroj Facebooku už využily tisíce stránek k tomu, aby našly nové fanoušky a zákazníky. K čemu jsou cstom audiences dobré? Tak například:

  • Můžete oslovit vaše současné zákazníky s nabídkou výhodné ceny nebo drobného dárku za věrnost značce
  • Nebo naopak vytvořit kampaň s cílem přilákat nové zákazníky, ze které ty vaše stávající úplně vyloučíte.

Předánoční čas je velmi hektický, plný shánění a nakupování. Lidé jsou neustále na nohou a také pořád pátrají po lepších a výhodnějších nabídkách dárků pro své nejbližší. Ať už čekají někde ve frontě nebo právě jedou na nákupy, určitě se někdy během té doby podívají na Facebook na mobilu. A tam už na ně čekejte vy, s perfektně připravenou a zábavnou kampaní.

Zdroj: http://allfacebook.com/mobile-tips-holiday-season_b127190

Publikováno: Úterý, 26 Listopad, 2013 autorem Facemag.cz
Doporučujeme
Facemag na Facebooku
Přečetl jsi fakt všechno?
Aktivita
Další parádní weby