Valentýn je už za dveřmi a Facebook se pomalu plní prvními soutěžemi s tematikou srdíček a plyšových medvědů. Chcete se taky zapojit do předvalentýnského běsnění, ale nevíte jak? A proč byste vůbec jako marketéři měli věnovat tomuto svátku pozornost?
Až třetina amerických mužů i žen se začíná na svatého Valentýna připravovat týden dopředu. Pokud jste nezačali s přípravami vašich valentýnských akcí včas, nezoufejte: další třetina lidí začíná s přípravami i nákupem valentýnských dárků až v inkriminovaný den. V Čechách budou tato čísla možná o něco nižší – svatý Valentýn se ale v poslední době masivně probojovává i do českých domácností a není radno jej podceňovat.
Valentýn je svátkem lásky a statistiky hovoří jasně: do týdne po loňském sv. Valentýnu změnily svůj vztahový status téměř dva miliony lidí v USA, z toho 150 000 lidí se zasnoubilo. Den svatého Valentýna je perfektní příležitostí, jak zacílit především na zamilované páry.
Využijte klíčová slova! Stejně jako loni, i letos se dá očekávat zvýšená koncentrace některých klíčových slov. Jedná se především o tato:
- láska
- čokoláda
- dárky
- život
- rodina
- večeře.
Jak využít Valentýna? Uspořádejte soutěž!
Některé tipy na valentýnské soutěže najdete v infografice od Shortstack níže. Možnosti jsou obrovské, obzvláště, když Facebook opět povolil pořádání soutěží v newsfeedu. Co si nechat od fanoušků poslat fotky jejich „Valentýna“ – ať už je to přítel nebo třeba kočka?
Populární jsou také soutěže o nejlepší valentýnský recept nebo video. Také můžete napsat jednoduchý status typu „Nejromantičtější píseň je….“ nebo „Nejromantičtější film, který si na Valentýna nenechám ujít…“ a nechat fanoušky, ať se pořádně zapotí při vymýšlení nejzajímavější odpovědi.
Podívejte se na další tipy na soutěž!
Zdroj: Allfacebook.com
Publikováno: Čtvrtek, 13 Únor, 2014 autorem Facemag.cz