Facebook magazínFacebook magazín | FaceMag.cz

Léto dorazilo na Facebook: Lidé se přihlašují z pláže přes aplikaci. Co z toho vyplývá pro značky?

Výzkum prokázal, že se počet uživatelů mobilních aplikací Facebooku zvýšil v červnu o 20% a také sociální sítě lákají více mobilních inzerentů. Je to pochopitelné: v teplých letních měsících lidé nesedí doma, ale vyrazili ven a Facebook kontrolují jen přes mobil.

Facebook s odkazem na interní zdroje uvádí, že zisky z mobilních reklam se zvyšují a nyní již dosáhly 30% zisků z celého prvního čtvrtletí. Ve čtvrtek největší sociální síť oznámila, že se počet jejích mobilních uživatelů v červnu zvýšil o 18% v USA a o 22% ve Velké Británii v porovnání s loňským rokem.

Zajímavé Facebook statistiky:

  • Lidé spouští aplikaci pro Facebook 10-15x denně.
  • Aplikaci pro Facebook používá 751 milionů lidí, o 54% více, než loni.
  • Zhruba 82% aktivních uživatelů žije mimo USA nebo Kanadu.
  • V březnu 2013 navštívilo Facebook zhruba 665 milionů lidí denně, což je o 26% více než loni a také se jedná o 60% z 1,1 miliardy unikátních návštěv Facebooku za měsíc.
  • Lidé dávají masivně přednost proaktivnímu zapojení na Facebooku a opouštějí pasivní sledování televize.
  • V květnu 2013 bylo na Facebooku sdíleno 4,75 miliard jednotek obsahu a uděleno 4,5 miliardy Likes.
  • Každý den je na Facebook nahráno průměrně 350 milionů fotografií.
  • Každý den je přes Facebook zasláno asi 10 miliard zpráv.

„Vnímáme to jako fantastickou příležitost podloženou důkazy, že lidé zůstávají ve spojení s Facebookem i přes mobilní telefony,“ říká James Quarles, regionální ředitel pro Velkou Británii a Jižní Evropu. „ Když jsou lidé pryč na svých dovolených, je to příležitostí pro značky, aby se zamyslely nad Facebookem z trochu jiného úhlu. Jestliže jsou lidé tak zaujati Facebookem, že jej kontrolují čtrnáctkrát denně, tak pokud dokáže inzerent dodat správnou zprávu správnému publiku, může skutečně vidět nějaký dopad.“

Průzkumy Facebooku ukázaly, že se lidé nevzdávají své oblíbené sociální sítě ani v nejteplejších dnech, které se dají trávit pouze na pláži. Ve Velké Británii vede s počtem přihlášení pláž Bournemouth a mezi aktivitami Britů převládá posílání zpráv. V USA je nejpopulárnější pláží uživatelů Facebooku Santa Cruz a mezi aktivitami převládají Likes.

Průzkum, jehož výsledky Facebook zveřejnil, je jedinečným podnětem pro značky, které takto mohou vymyslet nové způsoby a cesty, jak navázat kontakt se svými fanoušky a zákazníky.

Zdroj: http://goo.gl/2sdCD

Publikováno: Sobota, 20 Červenec, 2013 autorem Facemag.cz