Facebook magazínFacebook magazín | FaceMag.cz

Jaké to je, být mrtvý na Facebooku?

Přemýšleli jste někdy, co se stane s účty mrtvých uživatelů Facebooku a jak se vlastně Facebook s úmrtím svého uživatele vypořádává? Mírně morbidní – ale perfektně dušičkové – téma zpracovává následující infografika.

Pokud se řadíte mezi průměrné uživatele Facebooku, zanecháte po sobě na této sociální síti asi 23 000 příspěvků, fotek, komentářů a dalšího obsahu. Až zemřete, váš profil bude ovšem žít dál – a to díky novince, kterou Facebook zavedl v roce 2007, tedy pamětním účtům zemřelých osob. Takových účtů je v současnosti na Facebooku přes 30 milionů.

Každou minutu na Facebooku přibývá 326 lidí, za stejnou dobu ale tři uživatelé Facebooku zemřou. A co potřebujete k tomu, abyste na Facebooku někoho „zabili“? Jen jeho jméno a email, důkaz vzájemného blízkého vztahu a link na úmrtní oznámení…

Inforgrafika shrnuje, co se s vaším účtem stane po vaší smrti...

Co se po vaší smrti stane s vaším účtem? Připojí se k třiceti milionům pamětních účtů? Určitě vás přežije – obsah na Internetu je totiž věčný…

Zdroj: http://wearesocialmedia.gr/being-dead-on-facebook-infographic/#!prettyPhoto

Publikováno: Úterý, 12 Listopad, 2013 autorem Facemag.cz