Facebook magazínFacebook magazín | FaceMag.cz

Jak zdvojnásobit počet svých Fans? Inspirujte se u Campari Israel

Představte si, že vedete stránku, která má nějakých 3 500 fanoušků. Chcete je vzít na výlet do Milána, města, kde se zrodil likér Campari, ale máte prostředky jen na to, aby tam vyrazili dva fanoušci. Co uděláte?

Správná odpověď zní: Vezmete je tam všechny přes Google Street View a zaznamenáte jejich toulky po městě pomocí speciálního tlačítka.

Přesně takovou kampaň rozpoutala stránka Campari Israel, respektive izraelský Refresh pod vedením Idana Eldara. Kampaň byla natolik úspěšná, že se během krátké doby počet fanoušků stránky zvýšil dvojnásobně – na 7 000.

Jak akce probíhala?

Fanoušci stránky byli pozváni na virtuální prohlídku města, během které navštívili všechny nejznámější turistické atrakce Milána, jako zlaté náměstí nebo dům opery. Během výletu měli možnost udělat tolik fotek, kolik jen chtěli – jako kdyby byli opravdovými turisty a fotili skutečné památky. Virtuální turisté se navíc mohli toulat městem, jak se jim zachtělo a nacházet nová, zajímavá zákoutí pro své soutěžní fotografie.

Campari Israel slaví úspěch s velmi originální kampaní a soutěží o cestu do Milána

Campari Israel slaví úspěchy s jednou z nejoriginálnějších kampaní v historii Facebooku

Celkem se v soutěži sešlo více než 3 200 fotografií od tisícovky fanoušků stránky. A první cena pro vítěze? Co jiného, než opravdový výlet do Milána pro dvě osoby…

Nelze se ale ubránit pocitu, že skutečnými vítězi kampaně byli Idan Eldar, copywriter Uri Zilberman, supervizor projektu Liron Mizrachi a, samozřejmě, Campari Israel.

Zapojili byste se do podobné akce? Uvítali byste, kdyby se více stránek na Facebooku pokoušelo o takto originální kampaně?

Zdroj: http://allfacebook.com/campari-israel-milan_b125912

Publikováno: Úterý, 15 Říjen, 2013 autorem Facemag.cz
Doporučujeme
Facemag na Facebooku
Přečetl jsi fakt všechno?
Aktivita
Další parádní weby