Zajímalo vás někdy, jaká je aktivita na průměrné facebookové stránce? Možná se také ptáte, jak si vede právě ta vaše stránka v porovnání se statistickým průměrem – je na tom lépe nebo hůř?
Zajímavá data poskytuje následující infografika. Pro potřeby výzkumu byly stránky na Facebooku rozděleny do několika skupin na základě počtu fanoušků/Likes. Níže se pak dozvíte, kolik průměrně fanoušků má stránka v každé této skupině, množství a intenzitu interakcí nebo poměr mezi vlastními posty a posty, které na stránce zveřejňují její fanoušci.
Jedná se o zajímavý způsob, jak porovnat úspěšnost vaší vlastní stránky s těmi, které jsou na stejné nebo jiné úrovni a zamyslet se nad tím, co by se pro vaši stránku ještě dalo udělat, aby se alespoň přiblížila průměru nebo dosáhla nadprůměru. Nezapomínejte ale, že se skutečně jedná o čistou statistiku, která sama o sobě nemá příliš velkou hodnotu. Zjištěné výsledky a porovnání proto přeci jen berte s nadhledem.
Zdroj:
http://www.justit.cz/wordpress/2013/08/30/infografika-vykon-prumerne-stranky-na-facebooku/
Publikováno: Středa, 11 Září, 2013 autorem Facemag.cz