Facebook magazínFacebook magazín | FaceMag.cz

Hry pro Facebook se stávají skutečným byznysem

Objevily se záhy po zrodu své hostující platformy a opravdovou popularitu si získaly díky okopávání záhonků ve FarmVille a válkám gangů v Mob Wars. Na jejich vývoji byla postavena koncepce celé společnosti Zynga a jejich současným největším úspěchem je Candy Crush. Ano, řeč je o Facebook Games.

Hry pro Facebook se staly fenoménem a také byznysem v ceně milionů dolarů. Uvádí se, že každý čtvrtý uživatel Facebooku jej využívá k hraní svých oblíbených her. Průmysl „sociálního hráčství“ by měl v roce 2015 dosáhnout hodnoty 9 miliard dolarů.

Herní vývojáři a Facebook pracují ruku v ruce na tom, aby se uživatelé na sociální síti dobře bavili, ale nebyl by to byznys, kdyby se v něm zároveň netočily velké peníze. Soupeření mezi přáteli, hrajícími stejnou hru, je nejlepším stimulem pro nákup prémiových funkcí a vylepšení. Jen se přiznejte – když vidíte, jak vás kamarád překonává, netoužíte využít kdejakou zkratku, abyste ho porazili? Přes nízké ceny prémiových prvků (nepřesahujících jediný dolar) Candy Crush stále generuje působivý denní příjem 850 000 dolarů od svých 7,7 milionu uživatelů.

Možná vám to přijde jako hračičkování, ale taky je to pěkně tvrdý byznys!

Hry pro Facebook se stávají skutečným byznysem, generujícím zisky v řádu miliard dolarů

Hry pro Facebook se postupně stávají významným odvětvím byznysu.

Zdroj: http://wearesocialmedia.gr/facebook-games-have-become-a-real-business/

Publikováno: Středa, 9 Říjen, 2013 autorem Facemag.cz
Doporučujeme
Facemag na Facebooku
Přečetl jsi fakt všechno?
Aktivita
Další parádní weby