Od chvíle, kdy se Facebook objevil na Internetu, neřešil pravost profilů či stránek, které se na něm objevují. Až do teď. Facebook se rozhodl, že bude sledovat pravost profilů a stránek a spouští tzv. „ověřené“ verze.
Modrá ikonka, která upozorní návštěvníka na ověřenou stránku, se bude objevovat ve vyhledávání, na stránce samotné i na všech seznamech na Facebooku. Facebook hodlá ověřovat mnoho typů stránek a profilů: stránky a profily celebrit, politiků, novinářů a samozřejmě i značek. Ověřené stránky se navíc ve vyhledávači objeví na prvních místech.
Neexistuje žádná oficiální cesta, jak požádat Facebook o verifikaci konkrétních stránek – žádný kontakt, žádný formulář. Všechny dosud ověřené stránky navíc pocházejí výlučně z USA.
Řada populárních evropských značek ověření nemá:
Ověřování stránek na Facebooku je samozřejmě skvělá věc. Uživatelům značně zpřehlední džungli různých fanouškovských stránek a umožní jim interagovat přímo s oficiální stránkou jejich oblíbené značky či celebrity. Firmy se zase nemusí bát, že neoficiální stránka převezme veškerou iniciativu a fanouškovskou základnu a společnosti zůstanou jen oči pro pláč.
Zdroj: http://wearesocialmedia.gr/facebook-launches-verified-pages-and-verified-profiles/
Zdroj obrázků: http://wearesocialmedia.gr/facebook-launches-verified-pages-and-verified-profiles/
Publikováno: Pátek, 31 Květen, 2013 autorem Facemag.cz