Jeden z druhů reklamy na Facebooku – takzvané sponzorované příběhy – bude již brzy minulostí. Facebook se rozhodl, že tuto formu propagace úplně zruší.
Sponzorované příběhy jsou typem reklamy, která sází na ukázání interakce mezi lidmi a stránkou, událostí či aplikací. Díky tomu se při svém spuštění setkaly sponzorované příběhy s velmi vřelým přijetím – inzerenti si pochvalovali, že sponzorované příběhy nabízí velkou příležitost pro vytvoření sociálního spojení.
Nicméně, Facebook musel kvůli sponzorovaným příběhům čelit žalobě, když využil fotky jistého uživatele právě k propagaci prostřednictvím sponzorovaných příběhů. Včera Facebook oznámil, že sponzorované příběhy zmizí – a to dne 9. dubna 2014.
Nezmizí úplně – dosavadní kampaně proběhnou podle plánu – ale už nebude možné vytvářet nové.
Jaké máte zkušenosti se sponzorovanými příběhy? Myslíte, že je jejich zrušení pro Facebook ztrátou?
Zdroje: Allfacebook.com, Wearesocialmedia.gr
Publikováno: Pátek, 10 Leden, 2014 autorem Facemag.cz