Facebook magazínFacebook magazín | FaceMag.cz

Další změna pravidel Facebooku


Na začátku nového roku 2010 chystá Facebook nasadit další přísnější pravidla, které se již netýkají jen běžných lidí, ale už i Facebook marketérů. Pojďme se podívat na to, co nás na Facebooku čeká.

Konec boxů

Využívali jste na svých firemních profilech boxy s vloženým obsahem? S nimi je od nového roku konec. Jediná možnost, jak vložit své promo akce, či cokoliv jiného do firemního profilu, bude přes vytvoření aplikace, jejichž okno, které jste měli k dispozici, navíc sníží šířku o 200px.

Konec fanpage na hlavní stránce?

Oblíbenost vytváření fanouškovských stránek narozdíl od skupin na Facebooku byla dána především možností oslovit všechny své fanoušky každou novinkou, která se jim zobrazovala ve feedu na hlavní stránce mezi jejich kamarády. Z tohoto důvodu se fan stránky upřednostňovali a i my vám je z tohoto důvodu doporučovali. S touhle výbornou propagační možností je opět konec. Tedy ne tak uplně. Zobrazovat na hlavní stránce fanoušků se budou pouze ty stránky, které Facebook považuje za kvalitní. Pokud jste si všimli, Facebook kvalitu stránky určuje už dlouho pomocí poměru vašich příspěvků a reakcí uživatelů na ně. Zatím ale tento ukazatel kvality neměl využití. Od nového roku však bude určovat, jestli se vaše novinky budou zobrazovat fanouškům na jejich stránkách, nebo ne.

E-maily

Jednou z mála příjemných změn (pro marketéry) se stane možnost pohodlného sběru e-mailových adres vašich fanoušků.

Soukromí

Změna, která nečekala ani na nový rok, je rozšíření nastavení soukromí. Možná jste si všimli nové hlášky na Facebooku, abyste si aktualizovali své nastavení soukromí. Je sice příjemné, že teď můžete u všeho nastavit, komu bude přístupný včetně vašich statusů, co už ale příjemné moc není, je výchozí nastavení těchto nových možností. Je totiž téměř vše povolené a otevřené veřejnosti. Lidé, kteří nechají nastavení na výchozích hodnotách, tak přicházejí o část soukromí.

Publikováno: Pátek, 11 Prosinec, 2009 autorem Facemag.cz
Komentáře
    • wow, ten obrázek je luxusní, můžu se zeptat kdes ho sehnal… díky :)

    • Ahoj, mohla bych požádat o detailnější vysvětlení jak vložit něco do firemního profilu přes to vytvoření aplikace? Moc tomu nerozumím. Díky.

    • lexoun: už si to nepamtuji, je to z nějaké kolekce, ale napíšu ti to sem, jak si vzpomenu =)

      silver: já tomu taky nerozumím =) ideálně oslov nějakého programátora, který se vývojem Facebook aplikací zabývá.

    • bod E-maily:
      podle me to neni nic vubec prijemneho. Je to jen nastroj, ktery vsem podvodnikum usnadni sber e-mailu od lidi, kteri se nechaji necim nachytat. Doted museli e-mail od fanousku slozite zjistovat, ted jim ho aplikace nabidne sama. No tak to pardon, ale tohle musel vymyslet fakt uplny blb.
      Pokud je stranka seriozni, tak fanousci snad nebudou vahat svuj e-mail sami ochotne sdelit a navic by pak maily dostavali jen ti, co o ne maji skutecne zajem.

    • This specific thoughts reminds my family which these days may any ideal possibility to further more one’s university or college education and learning. MY PARTNER AND I speculate no matter if MY SPOUSE AND I could take classes internet. Now there appear to be a multitude of grant prospects currently which were one time so quite obscure to find a very few prohibited.