Facebook magazínFacebook magazín | FaceMag.cz

Co že jsou to ty Stories to Share? Facebook zavádí nový prvek

V našem nedávném článku o vlivu Facebooku na tzv. referral traffic na stránkách velkých médií jsme zmiňovali i nový prvek Stories to Share. O co se jedná a komu je prvek určen?

Facebook o této novince zatím důsledně mlčel a prověřoval ji týdenním testováním. Sociální média jsou největším zdrojem referral traffic a konkrétně Facebook za poslední rok zaznamenal neuvěřitelný nárůst – například u BuzzFeedu o 855 % za poslední rok.

Facebook se tedy spojil s některými velkými vydavateli, aby během testovacího týdne zjistil funkčnost nového prvku. A výsledky? Ohromující. Referral traffic se zvýšil o celých 80 % – a to jen v čistém průměru. Média, která se na průzkumu podílela, zvýšila počet postovaných článků o 57 %. To se odrazilo v 89% navýšení návštěvnosti jejich domén z Facebooku. Kromě toho se zvýšil i počet získaných Likes o 10 % a počet fanoušků vzrost o celých 49 %.

Výsledky jsou skutečně imponující. Facebook neváhal a spustil oficiální veřejné testovací období, během kterého mohou média prvek vyzkoušet.

Mediální společnosti budou mít nyní možnost sledovat, jak si jejich příspěvek (článek) vede u fanoušků a čtenářů a zvolit další příspěvek, který by mohl zvýšit přístupy na jejich stránku. Vybírá se z příspěvků, které ještě společnost na Facebooku nezveřejnila a to pomocí jednoduchého tlačítka v Adminu.

Facebook oficiálně veřejně testuje nový prvek - Stories to Share

Stories to Share vyhledají nejatraktivnější příspěvky na stránce média a doporučí jeho sdílení na Facebooku.

Uvidíme, jak se Stories to Share prosadí…

Zdroj: http://wearesocialmedia.gr/facebook-introduces-new-tool-for-publishers/

Publikováno: Pátek, 25 Říjen, 2013 autorem Facemag.cz
Doporučujeme
Facemag na Facebooku
Přečetl jsi fakt všechno?
Aktivita
Další parádní weby