Facebook v poslední době vkládá obrovské úsilí do úprav platformy pro nákup reklam a to vše za jediným cílem: aby bylo pořízení reklamy co nejjednodušší a nejrychlejší. Zatím posledním vylepšením jsou tzv. „Objectives“.
Když se rozhodnete sestavit reklamní kampaň, Facebook se vás hned na začátku zeptá na jednoduchou otázku: Jaké jsou vaše cíle? Podle zvolené možnosti vám pak systém doporučí ten nejlepší typ reklamy v závislosti na vašem cíli.
Vše je o cílech
Podle toho, co píše Facebook for Bussiness, jsou nejčastější cíle marketérů tyto:
- Kliknutí na webovou stránku
- Konverze webové stránky
- Zapojení do postů na stránce
- Likes stránky
- Instalace aplikace
- Zapojení do interakcí kolem aplikace
- Odpovědi na Události
Tyto kategorie tedy budou prvními, které vám Facebook nabídne v rámci Objectives. Podle nich vám posléze vybere typ reklamy i její umístění – v newsfeedu či v pravém sloupci, podle toho, kde si vaše reklama povede nejlépe.
Novinkou je, že si nyní sami budete moci upravit reklamu na základě jejího umístění. Můžete si tak nastavit např. reklamy pro newsfeed na počítačích s odkazem na vaši webovou stránku a reklamy pro mobilní newsfeed s odkazem na vaši mobilní stránku.
Vypadá to, že se Facebook snaží učinit nákup reklamy nejen co nejjednodušší, ale také více transparentní tím, že si můžete čím dál větší část kampaně vybírat a upravovat sami. To zní dobře, že?
Zdroj:
http://wearesocialmedia.gr/whats-your-advertising-objective-welcome-to-the-new-facebook-ads/
Publikováno: Pátek, 11 Říjen, 2013 autorem Facemag.cz