Facebook magazínFacebook magazín | FaceMag.cz

5 způsobů, jak zvýšit engagement na Facebooku

Facebook engagement – tenhle výraz je pro marketéry na sociálních sítích něco jako kouzelné zaříkávadlo, kolem kterého se všechno točí. O co jde a hlavně – jak z něj vyždímat co nejvíc?

Engagement je pojem, který v podstatě vyjadřuje, jak moc je váš obsah atraktivní pro uživatele Facebooku a do jaké míry s ním nějak zachází – dávají mu svůj palec nahoru, komentují ho nebo sdílí. Čím je váš obsah pro fanoušky zajímavější, tím lépe – o to kvalitnější, lepší a výhodnější může být váš marketing.

Pokud si nevíte rad, jak svůj engagement zvýšit a jak prosperovat, využijte pro začátek tyto tipy pro lepší Facebook Engagement:

1. Používejte obrázky

Skutečně, když se podíváte na jakýkoliv veleúspěšný post, s největší pravděpodobností bude kromě textu obsahovat i kvalitní, profesionálně zpracovaný obrázek nebo fotku. Je to logické – grafický obsah je lidem nejpřístupnější a vypovídá víc, než tisíc slov.

2. Ptejte se

Neexistuje snazší způsob pro získání komentářů, než se fanoušků prostě zeptat na jejich názor. Může se týkat čehokoliv – nového produktu, loga, úpravy stránky nebo třeba nějaké aktuální události, která v lidech probouzí vášně. Nebojte se zeptat!

3. Správné načasování

Jestliže chcete a potřebujete svým postem zasáhnout co největší část svých příznivců, je potřeba zveřejnění takového postu dobře načasovat. Každá oblast je jedinečná v tom, kdy ji navštěvuje nejvíce fanoušků – jindy na Facebook kouká maminka na mateřské a jindy zase vytížený manažer. K tomu, abyste odhalili nejpříznivější dobu pro zveřejnění postu, využijte statistiky a grafy Facebooku, které se vám zobrazují v tzv. Insights. Zde zjistíte, kdy na vaši stránku chodí nejvíce lidí a pak už jen stačí několika pokusy zjistit, který čas je ten úplně ideální.

4. Inzerujte

Ano, reklama na Facebooku není zadarmo – ale její výsledky za vynaložené peníze nepochybně stojí. Reklama na Facebooku je stále nejdůležitější metodou, jak zvýšit svůj engagement. Využijte všech možností, které reklama na Facebooku nabízí – a že jich není málo – k tomu, abyste zaujali své fanoušky a přilákali nové.

Bonusová rada na závěr: Buďte konzistentní! Dejte své značce osobitou, jedinečnou tvář – jen tak se k vám budou vaši fanoušci vracet.

Pokud vás zajímají další střípky marketérské moudrosti, nezapomeňte zhédnout i tuto pěknou infografiku od Sim Partners:

Čtyři tipy, jak zvýšit engagement na Facebooku

Čtyři základní tipy, jak zvýšit svůj engagement na Facebooku, nemohou nikdy zklamat a v podstatě jsou velmi jednoduché.

Zdroj:http://wearesocialmedia.gr/41-tips-to-increase-facebook-engagement/

Publikováno: Pondělí, 18 Listopad, 2013 autorem Facemag.cz