Facebook magazínFacebook magazín | FaceMag.cz

10 nejlajkovanějších amerických značek na Facebooku

Myslíte, že počet lajků na Facebooku může u značky zvyšovat její prestiž? V marketingových příručkám stojí jasné pravidlo – počet lajků rozhodně nezvýší obchod a nepřidá na konečném dojmu nijak závratně, nemělo by to  být tedy to první, za čím se honit.

SocialBakers vytvořili statistiku 10 nejlajkovanějších značek na Facebooku. A kdo zvítězil? S 31 miliony amerických fanoušků vede řetězec diskontních obchodů Walmark. Následuje s 21 miliony Target, poté Amazon a Samsung Mobile.

Dobře si vedou také oblíbené potraviny. Jedna z nejstarších značek v historii Coca Cola obsadila devátou příčku, oblíbené bonbony Skittles sedmou, kavárna hlásající, že je novým životním stylem Starbucks šestou a nejlépe z kategorie dopadla síť rychlého a čerstvého občerstvení Subway.

2013_09_06_Brands

Publikováno: Pondělí, 16 Září, 2013 autorem Facemag.cz